Sport
Audiențele de la Știința - CFR Cluj, finala campionatului

Site-ul paginademedia.ro a publicat lista cu audiențele de la derby-ul dintre Universitatea Craiova și CFR Cluj. Dacă adunăm audiențele posturilor care au difuzat aseară partida - DigiSport, Look Plus și TelekomSport, cifrele plasează evenimentul sportiv în top.

NAȚIONAL. Încheiat cu victoria CFR-ului (3-1), meciul a înregistrat o medie totală de 967.000 de telespectatori la nivel național pe cele trei canale anterior menționate, în intervalul 20:30-22:30.

Dintre aceștia, cei mai mulți au urmărit partida pe Digi Sport 1 - 650.000, apoi pe Look Plus - 222.000, iar pe Telekom Sport 1 au fost 94.000 de privitori în toată țară.

Lider a fost Kanal D în seara trecută. Postul Dogan a adunat 1.136.000 de telespectatori cu serialul turcesc „Dragoste și secrete”.

Pe locul secund s-a clasat Pro TV, cu 1.079.000 de urmăritori pe minut.

 

Antena 1, care a avut finala redifuzată a sezonului 5 din Chefi la Cuțite, a strâns o audiență sub media celor trei canale de sport, adică 720.000 de privitori.

URBAN. Situația cea mai bună pentru Look, Digi și Telekom a fost la nivel de orașe. Oamenii au urmărit cu sufletul la gură partida ce a decis, într-un final, campioana Ligii 1 din sezonul 2019/2020.

Pe cele trei canale de sport au fost în total 599.000 de telespectatori pe minut. Dintre aceștia, cei mai mulți au fost tot pe Digi Sport 1 - 451.000, apoi pe Look Plus - 93.000, iar Telekom Sport 1 a încheiat podiumul cu 55.000.

 

În spatele celor trei posturi de sport s-a clasat Kanal D, cu 537.000 de privitori, iar Pro TV a urmat în top cu 526.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Nici tinerii nu au stat departe de televizor și au privit meciul de fotbal. Media audienței celor de la Look, Digi și Telekom a plasat posturile TV pe locul secund în top, imediat în spatele celor de la Pro TV.

Look Plus, Digi Sport 1 și Telekom Sport 1 au adunat împreună 215.000 de tineri în fața televizoarelor, dintre care cei mai mulți au fost, din nou, pe Digi Sport 1 - 158.000. Pe Look Plus au urmărit 32.000 de tineri, iar pe Telekom Sport 1 s-au uitat 25.000.

Pro TV a strâns o audiență de 240.000 de telespectatori pe comercial, iar Antena 1 doar 165.000. Kanal D are cifrele cele mai mici pe comercial, reușind să obțină 147.000 de urmăritori tineri.

 

 

sursă: paginademedia.ro

Câţi ani are o persoana care isi serbeaza majoratul?
Declaraţia zilei

„Clar, cartele electronice RAT nu vor fi disponibile la toate punctele din Craiova pentru că, de exemplu, în unele zone, ni se sparge toneta și de două ori pe seară.  Vor fi disponibile în zonele centrale, cu trafic, ca să ne protejăm și noi”- Sorin Manda, City Manager. 

© Copyright 2008 - 2020 Lupa. Toate drepturile rezervate.